Dodací a platební podmínky

Možnosti dopravy

Objednávky z e-shopu je možno doručit a následně vyzvednout osobně na prodejnách společnosti PetCenter nebo si je nechat zaslat dopravní společností na adresu. Cena dopravy se odvíjí od celkové výše objednávky. U přeprav s váhovým limitem je třeba objednávky rozdělit. Termín doručení zásilky není volitelný.

 

Druh dopravy Objednávka
do 1499 Kč
Objednávka
nad 1499 Kč
DPD doručení na adresu (do 50kg) 99 Kč ZDARMA
DPD výdejní místa (do 20kg) 65 Kč ZDARMA
Dodání na pobočku PetCenter 
(nejedná se o rezervaci zboží na prodejně)
89 Kč ZDARMA

Expresní vyzvednutí na pobočce (rezervace zboží, které je aktuálně na prodejně skladem)

ZDARMA ZDARMA
Česká pošta - Balíkovna
(do 15kg, nejdelší strana do 50cm)
79 Kč ZDARMA 
Zásilkovna (do 15kg, nejdelší strana do 70cm)
79 Kč ZDARMA

 

Expresní vyzvednutí na prodejně

Pokud je zboží skladem přímo ve vámi zvolené prodejně, můžete si ho rezervovat a vyzvednout do 2 hodin od objednání. V případě, že otevírací doba prodejny končí dříve, než dvě hodiny od objednání, může se stát, že objednávka bude připravena následující otevírací den.

Dodání na pobočku PetCenter

Standardní dodací lhůta je 1 pracovní den (platí pro objednávky vytvořené do 12:00). Pro objednávky přijaté o víkendu je doručení v úterý. Objednávky přijaté během svátků jsou zpracovány během následujících pracovních dní. Nejedná se o rezervaci zboží na prodejně, objednávka bude odeslaná z centrálního skladu.

 

Seznam odběrných míst zde

 

Možnosti platby

  • Platba dobírkou - platba proběhne v hotovosti (u DPD i kartou) až při předání zboží, poplatek za dobírku je 40 Kč.
  • Platba hotově při převzetí na odběrném místě - platba proběhne v hotovosti nebo platební kartou až při předání zboží na prodejně.
  • Platba kartou online - platba proběhne hned přesměrováním na platební bránu (platba bankovním převodem není možná).
  • Nedokončená online platba - pokud se nezdaří dokončit online platbu systém objednávku automaticky stornuje a je tedy možné objednávku zadat znovu. Zákaznický servis Vám platbu může změnit pouze na dobírku. Platbu převodem nemáme v nabídce.

Vybavení objednávky

V případě, že zboží zrovna není skladem nebo je vyprodané, bude objednávka odeslána bez něj a zákaznický servis Vás o této situaci bude informovat e-mailem. Nahradit chybějící zboží jiným produktem bohužel systémově není možné.
Pokud je v objednávce uplatněná akční sleva, tato sleva nemusí být nahrazena.
U produktů s označením "mix barev" bude odeslána aktuálně dostupná barevná varianta.
Termín doručení zásilek není volitelný.

Změna objednávky

Prosíme zákazníky aby před odesláním objednávky pečlivě zkontrolovali zadané údaje a obsah objednávky. Po závazném odeslání objednávky již není možné objednávku nijak upravit, změnit nebo stornovat. Chybně zadané údaje pak mohou ovlivnit rychlost expedice.

Slevové kupóny je třeba uplatnit v košíku, v prvním kroku. Pokud budou splněny podmínky pro uplatnění slevy, hodnota slevy bude ihned odečtena z částky k úhradě. Dodatečně není možné uplatnit žádnou slevu.

Jak reklamovat zboží

Reklamaci je třeba zaslat na e-mail info@petcenter.cz.

Do zprávy prosím uveďte:

  • číslo objednávky
  • stručný popis reklamace
  • fotografie reklamovaného zboží případně další podklady

Kompletní reklamační řád najdete v Jak reklamovat.

Vrácení zboží do 14 dnů

Předem prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail info@petcenter.cz který Vám sdělí další postup. Nevhodné zboží zakoupené v e-shopu je možné pouze vrátit, ne vyměnit. Adresa centrály společnosti není adresa pro vrácení zboží.

Vrácení peněz

Vratné platby odesíláme vždy ke konci týdne. Pokud tedy zákaznický servis potvrdí vrácení peněz začátkem týdne, platba k zákazníkovi dorazí až začátkem dalšího týdne. V případě jakýchkoliv pochybností kontaktujte info@petcenter.cz a platbu prověříme.