Často kladené dotazy (FAQ)
Zákaznická podpora
Před kontaktováním zákaznické linky se prosím podívejte na stránku dodacích a platebních podmínek, kde uvádíme všechny potřebné informace k online nákupu.
Po - Pá 09:00-16:00
Objednávky
Jak objednat
Pokud hledáte konkrétní produkt, využijte okénko pro hledání. K zadanému heslu zobrazíme odpovídající produkty.
Vyhledávat je možné také pomocí kategorií. Zvolte pro jaké zvíře potřebujete vyhledat produkty následně jednotlivé kategorie nebo upřesnění zboží, až se dostanete k cíli.
První krok nákupního košíku vám zobrazí seznam vložených položek, zde lze vložit i případné slevové kupóny, je třeba je potvrdit tlačítkem "Přidat".
Ve druhém kroku zvolíte způsob dopravy a platby.
V posledním kroku objednávky je třeba zadat Vaše osobní a dodací údaje, případně fakturační údaje pokud jsou jiné.
Před odesláním objednávky je třeba potvrdit souhlas s obchodními podmínkami a podmínkami ochrany osobních údajů.
Stav objednávky
Objednávky přijaté ve všední dny jsou zpracovány během 24 hodin. Objednávky přijaté během víkendu nebo svátků jsou zpracovány následující pracovní den.
Pro přesný stav objednávky je možné kontaktovat náš zákaznický servis.
Kontakty naleznete zde
Změna nebo zrušení objednávky
V případě, že zboží zrovna není skladem nebo je vyprodané, bude objednávka odeslána bez něj a zákaznický servis Vás o této situaci bude informovat e-mailem. Nahradit chybějící zboží jiným produktem bohužel systémově není možné. Pokud je v objednávce uplatněná akční sleva, tato sleva nemusí být nahrazena. Změna nebo zrušení objednávky je možné pouze neprodleně po odeslání. V této žádosti prosím kontaktujte náš zákaznický servis, kontakty zde. Náš systém předává objednávky na sklad tak rychle že pozdější dodatečná úprava bohužel není možná.
Obchodní podmínky
Doprava a platba
Stav platby
Online platba převede okamžitě peníze k objednávce z Vašeho účtu k nám.
Pokud ji však ve svém bankovnictví neevidujete, kontaktujte náš zákaznický servis který Vám nabídne řešení.
Platba selhala
Pokud se vám nepodařilo dokončit online platbu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Objednávky ke kterým neevidujeme platbu systém po dvou dnech automaticky stornuje.
Faktury
Fakturu vám systém odešle do e-mailu automaticky ve chvíli, kdy je vaše objednávka zpracovaná a připravená k předání zvolené přepravní společnosti.
Faktura není výzvou k platbě, jedná se pouze o zaslání daňového dokladu k vaší objednávce.
Dodací lhůta
Objednávky přijaté o víkendu a během svátků jsou zpracovány a předány k přepravě následující pracovní den.
Termín doručení zásilek není volitelný.
DPD | Standardní dodací lhůta v ČR je jeden pracovní den (pro objednávky vytvořené do 12:00). |
---|---|
Balíkovna | Pro vyzvednutí zásilky stačí zadat kód, který obdržíte formou SMS. Ta vám přijde v okamžiku uložení vaší zásilky do Balíkovny. Zásilka pro vás bude ve vámi vybrané Balíkovně připravena po dobu 7mi kalendářních dní. Vyzvednout ji může i blízká osoba. Jakmile se bude blížit konec úložní doby, budete informováni e-mailem nebo sms. Služba Balíkovna bohužel neumožňuje prodloužení úložné doby. Pokud zásilku nevyzvednete, je automaticky nasměrována zpět. |
Zásilkovna |
|
Doručení na pobočku PetCenter | Objednávky jsou odesílány z centrálního skladu. Objednávky vytvořené do 12:00 jsou na odběrném místě následující pracovní den. Pro objednávky provedené o víkendu je doručení v úterý. Objednávka bude na Vámi vybrané prodejně k vyzvednutí po dobu 7 dnů. Pro prodloužení této lhůty, kontaktujte prosím přímo zvolenou prodejnu. Seznam prodejen naleznete zde: https://www.petcenter.cz/prodejny/ |
Expresní vyzvednutí na prodejně | Pokud je zboží skladem přímo ve vámi zvolené prodejně, bude připraveno k vyzvednutí do 2 hodin od objednání. V případě, že otevírací doba prodejny končí dříve, než dvě hodiny od objednání, může se stát, že objednávka bude připravena následující otevírací den. |
Sledování zásilky
Ve chvíli, kdy Vaše objednávka bude připravená k expedici, odešleme vám e-mailem fakturu a následně sledovací číslo zásilky.
Číslo zásilky není totožné s číslem objednávky.
Zásilku je možné sledovat podle zvoleného přepravce na těchto stránkách: | |
---|---|
Zásilky DPD | https://www.dpd.com/cz/cs/ |
Česká pošta | https://www.postaonline.cz/trackandtrace |
Balíkovna | https://www.balikovna.cz/cs/uvod |
Zásilkovna | https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search |
Osobní odběr | Objednávky s osobním odběrem na některé z prodejen PetCenter není možné. |
Poškozená zásilka
U všech typů přeprav doporučujeme před převzetím zásilky zkontrolovat neporušenost přepravního obalu.
Na pohled poškozenou zásilku doporučujeme převzít s výhradou nebo vůbec a následně kontaktovat náš zákaznický servis
Zákaznický servis bude k řešení reklamace potřebovat fotografii poškození, číslo objednávky a uvedení produktů, které byly v zásilce poškozeny.
Reklamace a vrácení zboží
Jak reklamovat?
Pokud jste obdrželi nesprávný, poškozený nebo jiným způsobem nevyhovující produkt, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na e-mail info@petcenter.cz
K řešení reklamace bude potřeba uvést:
- Číslo objednávky
- Počet reklamovaných produktů
- Fotografii poškozeného nebo chybně dodaného zboží
K upřesnění reklamace můžete využít Reklamační formulář který naleznete zde.
Zákaznický servis reklamaci předá na reklamační oddělení a o způsobu řešení budete po jejich vyjádření informováni.
Reklamované zboží si prosím ponechejte, je možné že k účelům reklamace zajistíme jeho odvoz.
Na zpracování reklamace máme lhůtu 30ti dní, i přes to jsou reklamace vyřízeny s předstihem.
Reklamační řád
Vrácení zboží do 14 dní
Nepoškozené a neopotřebované zboží je možné vrátit do 14ti dní ode dne převzetí objednávky a to dvěma způsoby:
- Vrácení na prodejnu PetCenter
- Předem prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail info@petcenter.cz
- Do zprávy uveďte číslo objednávky, zboží které bude k vrácení a číslo účtu na který budeme vracet peníze.
- Pokud máte k vrácení dostupnou některou z prodejen PetCenter, do zprávy uveďte kterou a vyčkejte na potvrzení. Prodejna musí být o vrácení zboží předem informována e-shopem, bez toho zboží nepřevezmou.
- Až prodejna potvrdí vrácení zboží, zajistíme vrácení peněz.
- Zaslání zpět na centrální sklad
- Zboží je možné na vlastní náklady poslat zpět na centrální sklad.
- Předem prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail info@petcenter.cz který Vám sdělí adresu skladu a další postup.
- Až sklad potvrdí příjem zboží, zajistíme vrácení peněz.
K upřesnění můžete využít formulář pro odstoupení od kupní smlouvy https://www.petcenter.cz/obchodni-podminky/
Vrácení peněz
Za uznané reklamace a vrácené zboží platby odesíláme vždy na konci týdne.
Pokud vrácení platby trvá déle než týden, kontaktujte prosím náš zákaznický servis který zpracování platby prověří.
Výhody
E-shop registrace a odběr newsletteru
Do našeho e-shopu je možné vytvořit registraci zde.
V této registraci se také můžete přihlásit k odběru novinek.
Jako registrovaný zákazník můžete mít uložených hned několik adres. Vytvoření objednávky tak bude znatelně snadnější.
Údaje v registraci je možné kdykoliv změnit v záložce "Moje osobní údaje"
Registrace dále slouží k přehledu objednávek a případné rychlé opětovné objednání.
Minulé objednávky naleznete v sekci "Moje objednávky"
Pet Center klub
Informace k věrnostnímu programu našich prodejen naleznete zde
Novinky a akce
prostor pro newstlettery, aktuální akce, letáky apod.
O nás
Prodejny
Nyní můžete po České republice a na Slovensku najít více než 150 prodejen.
Seznam prodejen naleznete zde.
Kariéra
Jsi nadšenec do zvířat? Přidej se k nám!
Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Před kontaktováním zákaznické linky si prosím připravte číslo Vaší objednávky
Zákaznická podpora
Před kontaktováním zákaznické linky si prosím připravte číslo Vaší objednávky
+420 228 884 900 Po - Pá 9:00 - 16:00 info@petcenter.cz